سنگ مرمریت آباده در مجتمع سنگ زرین  09154476393

سنگ مرمریت آباده در مجتمع سنگ زرین 09154476393

خصوصیات و مزایای سنگ مرمریت آباده

با سلام
سنگ مرمريت آباده با تم رنگي کرم، کرم صورتي و سفيد استخراج ميگردد. سنگ آباده اغلب بصورت طولي و تايل فرآوري ميگردد و سورت هاي گوناگوني از اين سنگ از سينه کارهاي مختلف استحصال ميگردد.
اين سنگ به دليل رنگ روشن و طرح هاي زيبا و قيمت مناسب مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. در فرآيند توليد سنگ مرمريت آباده جهت استحکام بخشيدن و افزايش براقيت سنگ از رزين و اپوکسي استفاده مي گردد.
مجتمع مروارید سنگ زرین ( توس ) بهترین توضیح کننده سنگ مرمریت آباده در خدمت شما سروران گرامی میباشد .

انواع سنگ مرمريت آباده:
سنگ کرم آباده
سنگ کرم صورتي آباده
سنگ امواج آباده
سنگ آباده رضايي
سنگ آباده صميمي
سنگ گل پنبه اي آباده 

که همگي اين سنگ ها با نام سنگ مرمريت آباده در بازار عرضه و بفروش مي رسد.

کاربرد سنگ آباده
سنگ مرمريت آباده آرامش، زيبايي، گرمي و شکوه را به ساختمان شما مي بخشد. سنگ نماي داخلي و قاب آسانسور نيز از ديگر کاربردهاي سنگ مرمريت آباده است. سنگ مرمريت آباده بدليل رنگ، انعکاس نور و قيمت مناسب در قسمت هاي داخلي ساختمان کاربرد دارد.
سنگ کف واحد هاي مسکوني
سنگ کف واحد هاي تجاري و مسکوني
نماي ديوارهاي داخلي ساختمان
سنگ کف پله و کف پارکينگ
قيمت سنگ مرمريت آباده
قيمت سنگ مرمريت آباده به عوامل مختلفي بستگي دارد:
هر چه قدر رنگ سنگ يکدست تر باشد قيمت سنگ آباده بيشتر است.
قيمت سنگ خام بعضي از سينه کارهاي معادن آباده نسبت به ساير بيشتر است.
ضخامت سنگ آباده تاثير مستقيم بر روي آن دارد.
هر چه قدر ابعاد سنگ آباده بزرگتر و برش هاي دقيق تري داشته باشد قيمت بيشتري خواهد داشت.
کيفيت فرآوري سنگ آباده از نظر ساب، برش، رزين تاثير زيادي بر روي قيمت سنگ خواهد گذاشت.


جهت خريد سنگ مرمريت آباده فرم مربوط به درخواست قيمت را تکميل و ارسال نماييد تا درخواست شما مستقيما از طريق پيامک براي توليد کنندگان سنگ مرمريت آباده ارسال گردد.


معدن سنگ آباده
معادن سنگ مرمريت آباده در منطقه ابرکوه از توابع استان يزد واقع شده است. هرکدام از معادن سنگ آباده داراي رنگ و طرح متفاوتي است و قيمت آن هم متغير است.
سنگ ياب راهنماي جامع خريد و فروش سنگ هاي تزئيني و ساختماني به همراه آناليز و کاربرد سنگ ها، به شما کمک ميکند تا در کمترين زمان بهترين انتخاب را داشته باشيد.
آناليز سنگ مرمريت آباده
ميزان مطلوب تخلخل وزن مخصوص مقاومت سايشي مقاومت فشاري جذب آب
MIN Petty 2.5 2.5 500 0.3
MAX 2.5 2.8 6 1500 1.5
آباده 1.12 2.66 2.8 1050 1.22


سنگ مرمريت آباده جزء سنگ هاي مرمريت ارزان قيمت محسوب مي شود و به دو صورت موج دار و بي موج برش داده مي شود. اين سنگ داراي طيف هاي رنگي مختلفي است و با نام هاي مرمريت کرم آباده، مرمريت آباده امواج، مرمريت آباده آب اناري، مرمريت آباده ماهک، مرمريت آباده مينياتور، مرمريت آباده کرم و صورتي در بازار عرضه مي گردد. سنگ مرمريت آباده داراي جذب آب بالايي است و به دليل ساب پذيري خوب در کف سالن پذيرايي، راهروها ، راه پله ها و ساير قسمت هاي داخلي ساختمان استفاده مي گردد. سنگ مرمريت آباده چنانچه توسط يو وي فرآوري گردد از مقاومت و جلاي بيشتري برخوردار ميگردد . معدن سنگ مرمريت آباده در استان فارس شهرستان آباده، تپه هاي رباط شاه عباسي واقع گرديده است. سنگ مرمريت آباده بدليل جذب آب بالا نمي توان در سرويس هاي بهداشتي و فضاهايي که رطوبت زياد و يا تردد زياد دارد استفاده نمود. سنگ آباده داراي چندين معدن فعال ميباشد که سنگ هر کدام از اين معادن طرح بافت متفاوتي دارد و با نام هاي متفاوت در بازار سنگ عرضه ميگردد

سنگ مرمريت آباده گل پنبه اي

جزء سنگ هاي ساختماني با قيمت متوسط و ارزان محسوب مي شود. سنگ مرمريت آباده گل پنبه اي به دليل طرح و رنگ روشن مناسب براي سنگ فرش کف اتاق خواب ، راهروها و راه پله ، ديواره هاي پارکينگ ميباشد . سنگ مرمريت آباده گل پنبه اي براي سنگ فرش مکان هاي که در معرض رطوبت و تردد زياد هستند مناسب نيست . رنگ اصلي زمينه اين محصول، کرم روشن است و در سطح آن ناخالصي هايي به صورت لکه هاي سفيد (روشن تر از رنگ زمينه) پخش شده که هر چقدر اين ناخالصي ها کمرنگ تر باشن، سنگ روشن تر خواهد بود. اين هاله هاي کوچک سفيد پنبه مانند به صورت يکنواخت در سطح سنگ پخش شده که در کنار خطوط زرد کمرنگ در بعضي از قسمت ها، نقوش زيبايي را خلق کرده است؛ به همين جهت به آن آباده گل پنبه اي نيز مي گويند.

مرمريت اباده کرم
اين محصول همانطور که از اسم آن مشخص است، کرم رنگ بوده و در سطح آن هاله هايي به شکل موج نقش بسته که زيبايي خاصي به سنگ بخشيده است؛ در اين محصول امواج به صورت نقش و هاله ديده مي شوند که زيبايي سنگ را دو چندان مي کند. اين محصول پس از اجرا، به علت به هم پيوستن موج ها و نقش ها به يکديگر، جذابيت خاصي به محيط مي بخشد.

مرمريت اباده طلايي
رنگ اصلي زمينه اين محصول، کرم-طلايي روشن است و در سطح آن ناخالصي هايي به صورت لکه هاي خاکستري و کرم رنگ پخش شده که هر چقدر اين ناخالصي ها کمرنگ تر باشد، روشني سنگ بيشتر مي شود. اين لکه هاي کوچک سفيد پنبه مانند به صورت يکنواخت در سطح سنگ پخش شده که در کنار خطوط زرد کمرنگ در بعضي از قسمت ها، نقوش زيبايي را خلق کرده است. اين محصول به دليل نداشتن موج و سوراخ هاي درشت توانسته جايگاه مناسبي در بازار مرمريت به خود اختصاص دهد.

مرمريت اباده کرم موج دار
کرم رنگ بوده و در سطح آن هاله هايي به شکل موج نقش بسته که زيبايي خاصي به سنگ بخشيده است؛ در قسمت هايي از مرمريت آباده کرم امواج، اين موج ها به صورت سياه رنگ ديده مي شود .

مرمريت اباده کرم صورتي
رنگ اصلي زمينه اين محصول، کرم-صورتي است و در سطح آن هاله هاي صورتي رنگ زيبايي وجود دارد که در ذهن، آب انار پخش شده روي سطح سنگ را تداعي مي کند؛ به همين دليل به آن آب اناري نيز گفته مي شود. هارموني هاله هاي صورتي و طلايي رنگ، نقش فرشي زيبا را در محيط اجرا شده ايجاد مي کند. اين محصول بيشتر در محيط هايي که به شادابي و گرمي نياز دارد مورد استفاده قرار مي گيرد.

مرمريت آباده سبز
سنگ نما مرمريت آباده، محصولي با رنگ زمينه سبز روشن است که خط ها و طول موج هاي به رنگ قهوه اي کم رنگ و پررنگ در آن به طور نامنظم به چشم مي‌خورد. اين سنگ از جنس سنگ‌هاي مرمريت مي‌باشد و از معادن سنگ آباده شيراز استخراج مي‌شود. سنگ آباده يکي از شناخته شده ترين سنگ‌هاي در صنعت ساختمان سازي است. معادن سنگ آباده داراي تنوع رنگ زيادي هستند و از حالت کرم روشن تا تيره و سبز روشن و تيره بازي رنگ دارند. اين محصول از سنگ‌هاي سبز نسبتا تيره آن مي‌باشد که مي‌توان آن را مرغوب ترين سنگ آباده دانست.

سنگ مرمريت کرم طلايي آباده
سنگ مرمريت کرم طلايي آباده داراي زمينه کرم به همراه خط هاي طلايي ميباشد. سنگ مرمريت کرم طلايي آباده به صورت موج دار و بي موج توليد ميشود.

سنگ مرمريت کرم طلايي آباده موجدار جوله زيباتري نسبت به سنگ مرمريت کرم طلايي آباده بي موج دارد که البته طراحي مهندس معمار نقش مهمي در انتخاب نوع سنگ مرمريت موج دار کرم طلايي آباده يا سنگ مرمريت بي موج کرم طلايي آباده دارد. در هنگام اجراي سنگ مرمريت کرم طلايي موج دار آباده پيمانکار و مجري بايد دقت بيشتري داشته باشند زيرا هنگام زدن ضربه با چکش پلاستيکي احتمال باز شدن سنگ از رگه ها وجود دارد. قيمت سنگ مرمريت کرم طلايي موج دار آباده نسبت به سنگ مرمريت کرم طلايي بي موج آباده بيشتر ميباشد. و علت آن فراوري سخت تر و حتي کمتر سنگ مرمريت کرم طلايي موجدار آباده نسبت به سنگ مرمريت کرم طلايي بي موج آباده ميباشد. از سنگ مرمريت کرم طلايي آباده در فضاي داخلي ساختمان اعم از بدنه راه پله ، بدنه پارکينگ و کف ساختمان مسکوني استفاده مي شد.


معادن آباده در استان فارس، در نزديکي شهر آباده واقع شده است؛ استان فارس کارنامه خوبي در رابطه با معادن سنگ دارد، به طور مثال، معادن دهبيد، بوانات، ارسنجان، آباده و ديپلمات در اين منطقه قرار دارد. سنگ هاي آباده داراي تنوع بسيار زيادي در نقش، طرح و رنگ مي باشند. اين محصول همانطور که از اسم آن مشخص است، کرم رنگ بوده و در سطح آن هاله هايي به شکل موج نقش بسته که زيبايي خاصي به سنگ بخشيده است؛ در قسمت هايي از مرمريت آباده کرم، اين امواج به صورت کرم-قهوه اي و خاکستري ديده مي شود که زيبايي آن را دو چندان مي کند. اين محصول پس از اجرا، به علت به هم پيوستن موج ها و نقش ها به يکديگر، جذابيت خاصي به محيط مي بخشد.

در فراوري اين مرمريت از ماستيک بي رنگ يا رنگ زمينه جهت پر کردن رگه هاي بسيار ريز سطح رويي سنگ استفاده مي شود. عمليات UV به صورت غير مستقيم، رزين مخصوص را به داخل رگه ها هدايت و ثابت مي کند که باعث فراوري خوب در پوليش و صيقلي شدن سنگ مي شود. مرمريت آباده کرم به دليل طرح خاص و زيبا و همچنين قيمت مناسب، از جمله پرفروش ترين مرمريت هاي ايران است. بيشترين کاربرد اين سنگ در ديوار هاي داخلي و خارجي ساختمان، کف، پله و کابينت مي باشد.


سنگ مرمريت آباده
سنگ مرمريت آباده که در دو حالت موج دار و بي موج در بازار موجود مي باشد.بيشتر از اين سنگ در بدنه ساختمان و آن هم در داخل ساختمان استفاده مي شود. به شما توصيه مي کنيم از کاربرد اين نوع سنگ در بيرون ساختمان جدا خودداري کنيد آن هم به دليل جنسيت آهکي اين سنگ از نظر زيبايي جز سنگهاي ممتاز مرمريت ايراني است آن هم به دليل طرح هاي زيبايي که در آن به کار رفته است.

مرمريت آباده کرم سنگ اين نوع سنگ مانند ساير سنگ هاي آباده در استان شيراز و در اطراف شهر آباده معادن آن قرار گرفته است و به همين دليل به اين سنگ،مرمريت آباده شيراز نيز گفته مي شود. يکي از خصوصيات اين نوع سنگ مي توان به رنگ کرم آن اشاره کرد که يکي از پر طرفدارترين نوع سنگ در بين سنگه هاي آباده است. کرم طلايي ديگر سنگي است که در بازار از خانواده اين نوع رنگ که مطرح است و ما به شما پيشنهاد مي کنيم از مدل بي موج آن بيشتر استفاده کنيد و زيبايي خاصي در کار شدن به صورت يکدست دارد.سنگ هاي آباده داراي تنوع بسيار زيادي در نقش ، طرح و رنگ مي باشند. اين محصول با توجه به نام آن به صورت کرم رنگ مي باشدو در ان طرح هايي به صورت موج وجود دارد که زيبايي خاصي را به آن داده است. اگر به تصوير آن در قسمت محصولات سايت نگاه کنيد متوجه خواهيد شد که رنگ هاي کرم و خاکستري آن را خواهيد ديد. آباده کرم طلايي يکي ديگر از انواع آباده کرم است که در بازار شناخته شده است.

قيمت مرمريت آباده
اين مرمريت همانطور که اشاره کرديم،معادنش در آباده قرار گرفته ولي عمده توليد ان در اصفهان صورت مي گيرد و به همين دليل به ان مرمريت آباده اصفهان نيز گفته مي شود.عوامل متعددي را مي توان بر قيمت مرمريت آباد تاثير گذار دانست که در اين بين مي توان به ابعاد،سورت و رنگ آن اشاره کرد که به صورت مستقيم بر روي قيمت تاثير گذار است.

از نظر ابعاد عمده توليد ان در سايزهاي اسلب،پلاک،پله و فرشي است و به نسبت هر انچه سايز سنگ فرآوري شده بزرگتر،از قيمت بالاتري نيز برخوردار است و سورت بندي نيز اصولا بر اساس رنگ آن صورت مي گيرد. يکي از سوالاتي که بسياري از کاربران از ما مي پرسند مرتبط به سورت بندي بر اساس کيفيت فراوري است.بايد به اين نکته اشاره کرد که سنگي که در يک واحد توليد فرآوري مي شود اصولا همگي با يک کيفيت فرآوري مي شوند و سورت بندي بر اساس بازه رنگ و يکدست بودن طرح و رنگ سنگ صورت مي گيرد. اين مرمريت به صورت موجدار و بي موج فرآوري مي شود که بر اين اساس نيز مي توان به سورت بندي ان پرداخت.

ما در شهرک صنعتي رضوانشهر به توليد اين مرمريت مي پردازيم و شما مي توانيد جهت دريافت اصلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

09154476393 _ 09367841393