قیمت های سنگ گرانیت مروارید مشهد

قیمت های سنگ گرانیت مروارید مشهد

تولید سنگ گرانیت با کیفیت بالا 09367841393

سنگ گرانیت                                                                              
سنگ گرانیت نمونه ای از سنگ های بسیار سخت و بادوام بوده و از قابلیت صیقل پذیری بالا برخوردار می باشد. سنگ های گرانیتی در رنگ های قرمز، سیاه، قهوه ای، شکلاتی، صورتی، آبی و سبز یافت می شوند. دانه بندی آن ها درشت است و با چشم قابل مشاهده می باشد. مقاومت این محصول نسبت به انواع مرمر و سنگ تراورتن بیشتر است و سطح صیقلی و درخشان آن نیز بیشتر حفظ می شود.
این متریال متداول ترین سنگ ساختمانی است که در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارد و از آن برای سنگفرش، روکابینتی و راه پله ها استفاده می شود. گرانیت بهترین گزینه برای پله های ساختمان است؛ زیرا راه پله ها به دلیل رفت و آمد زیاد ساییده و آلوده می شوند، بنابراین باید از سنگی مانند گرانیت برای آنها استفاده نمود؛ زیرا بسیار مقاوم و با دوام هستند.
مزایای سنگ گرانیت   
                                                             
تنوع طرح و رنگ
سنگ گرانیت با تنوع بالایی از طرح، رنگ و بافت در طبیعت موجود است و همین امر باعث شده از این متریال برای زیباسازی ساختمان استفاده شود. گرانیت بدون نیاز به طراحی دارای زیبایی منحصر بفرد است و رنگ های متنوع آن گزینه های بی شماری برای انتخاب پیش روی مصرف کنندگان قرار می دهد.
با استفاده از این محصول به راحتی می توان در فضا هارمونی ایجاد کرد و از همخوانی رنگ آن با سایر عناصر موجود در فضا لذت برد. خاکستری، سفید، مشکی، سبز و قرمز از جمله رایج ترین رنگ های گرانیت هستند.

دوام و طول عمر بالا
گرانیت نمونه ای از انواع  سنگ ساختمانی است که بدون ایجاد تغییر در ساختار یا رنگ آن در طیف وسیعی از کاربردها کارایی لازم از خود نشان می دهد. برای استفاده از این متریال تنها کافیست آن را پس از استخراج و انتقال به سنگبری به ابعاد مورد نظر برش داد. چنین سنگی سخت و مقاوم است اما در عین حال انعطاف پذیر بوده و اگر تحت فشار یا سایش قرار گیرد به آن هیچ آسیبی وارد نخواهد شد. 

قیمت مناسب
این محصول در مقایسه با سایر نمونه ها از قیمت مناسب تری برخوردار است؛ زیرا منابع آن به وفور در کشور یافت می شوند. همچنین هزینه های مربوط به نگهداری از آن پایین تر می باشد.
 . .  . . . ..  .. . . .  . . . . . . . . . . . . . ..  . . . . . .. .  . . . .. . . . . . . .  ..  . .. . . .  .. .  . .. . . .  . .. . .  . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..  .. . . . . ... . .. . .  ..  . .
همخوانی با سایر مصالح
با استفاده از این سنگ می توان به طرح های بی نظیر در صنعت معماری دست یافت. یکی از مزایای بارز آن قابلیت استفاده در کنار سایر مصالح نظیر فولاد، چوب و شیشه است. از این رو می توان آن را متریالی مکمل برای ساختمان در نظر گرفت؛ زیرا زیبایی و شخصیت خود را به خوبی حفظ کرده و با سایر مصالح سازگاری پیدا می کند.

مقاومت در برابر حرارت
استحکام این متریال در برابر حرارت بالا فوق العاده است، از این رو از آن برای ساخت کانتر آشپزخانه استفاده می شود؛ زیرا بدون هیچ نگرانی می توان ظروف داغ را روی آن قرار داد.
 . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .. . . . . . . .. . .. . . . . .. . ..  .. . .. . .. 
دوستدار محیط زیست
گرانیت ماده ای خام است که از منابع موجود در طبیعت استخراج می شود، از این رو برخلاف سایر مصالح نیاز به هزینه و وقت بسیار برای تولید ندارد. این ماده بادوام تجدیدپذیر است و حتی سال ها پس از استفاده می توان آن را بازیافت نمود.

مقاومت در برابر نفوذ آب
گرانیت سنگی غیر متخلخل است، و در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. از این محصول برای ساخت سینک روشویی، سینک آشپزخانه، کانتر و کفپوش استفاده می شود؛ زیرا آب و رطوبت مقاومت آن را از بین نخواهد برد.

مقاومت در برابر خوردگی
این سنگ در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، به همین دلیل اگر بر روی آن مواد شیمیایی ریخته شود دچار آسیب نخواهد شد.

مقاومت در برابر خراشیدگی و سائیدگی
این متریال ماده ای سخت و بسیار مقاوم است که در برابر خط و خش آسیب ناپذیر می باشد. این سنگ انتخابی مناسب برای سنگ راه پله است؛ زیرا در اثر رفت و آمد مداوم، دچار سائیدگی نمی شود.
 . . .  .. . .  . . .  .. .  .. .  . . .. . . .  . . . . . . . . . . ...  . . . . . . . . . . . ..  . . . .. . . . .. . . . .  .. .. .  . . . . . .. .  .. .  . . . . . . . . ..  .. . . . .. .... . .. .. . . . . . .. .. .  . . .. . . . . . . . . 
 
 
      کاربرد سنگ گرانیت
 
همانطور که گفته شد سنگ گرانیت به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد امکان استفاده از آن در هر قسمتی از ساختمان وجود داشته به طوری که استفاده از آن هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی ساختمان ممکن می باشد. با این حال از جمله مهمترین کاربردهای این نوع سنگ در پله ها، سنگ فرش پیاده رو، کف پوش، دیوار پوش، محوطه سازی، نمای ساختمان، سینک روشویی، پیشخوان آشپزخانه و غیره می باشد. از طرفی در بسیاری از مواردی که این سنگ ها بخواهد نمای تزئینی داشته باشد 
 
 
قیمت سنگ های گرانیت
 
از آنجایی که گرانیت ها دارای سختی بالایی هستند طبیعتاً هزینه برش و فرآوری آن نیز بیشتر از سنگ های آهکی بوده و همانطور که گفته شد یکی از معایب این سنگ ها قیمت بالای آن می باشد. اما لازم است بدانید با وجود مقاومت و زیبایی که دارد افراد زیادی از قیمت بالای آن چشم پوشی کرده اند و اقدام به استفاده از آن در نما کاری های مهم می کنند.سونا می توان از آن استفاده کرد
 
 
لیست قیمت ها 
برای مشاهده قیمت هر سنگ روی آن کلیک کنید
  
نرخ جدید قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد
نرخ جدید قیمت سنگ گرانیت درجه دو
نرخ جدید قیمت سنگ گرانیت با عرض 70 صادراتی
نرخ جدید قیمت سنگ اپن
نرخ جدید قیمت سنگ پله نهبندان
نرخ جدید قیمت کوپ خام
نرخ جدید قیمت سنگ طولی گرانیت مروارید مشهد
نرخ جدید قیمت سنگ فلیم شده گرانیت مروارید مشهد
نرخ جدید قیمت سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد
 
ما در مجتمع توس گرانیت،آماده ی ارائه ی بهترین کیفیت سنگ و مناسب ترین قیمت موجود در بازار به دوستان و مشتریان عزیز می باشیم.
شماره تماس 09367841393